Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
May 14, 2012
Image Size
710 KB
Resolution
1639×1002
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
375
Favourites
33 (who?)
Comments
42
Downloads
11
×
Sonamy sketch (be used for later) by SQuietSonamy Sonamy sketch (be used for later) by SQuietSonamy
Someonse asked the sketch separated from the request :) I'm gonna make this one a animated icon for later. (When I'm done with the requests -_- Or I squeeze some time for to work on this between the requests ;))

And the format is pretty big.
Add a Comment:
 
:iconkoda-soda:
koda-soda Featured By Owner May 16, 2012  Hobbyist General Artist
:iconspazattackplz: OMG sonamy! :love:
I can't wait to see this colored! :D Oh, and don't forget Amy's eye lashes! lol XD
Reply
:iconsquietsonamy:
SQuietSonamy Featured By Owner May 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
Yusshh!! Finally some Sonamy after so many requests! :dummy:
It's gonna be an animated icon! :la: Lol, yeah I tend to forgot those :XD:
Reply
:iconkoda-soda:
koda-soda Featured By Owner May 17, 2012  Hobbyist General Artist
:iconlaplz: OMG!! :'D Animation! :iconepicclapplz:

well..! at least you actually do your commissions and request...!

-meanwhile, 1 month later in Mayli's world- :iconmingplz: Me: Oh crap, what request was i supposed to draw again?
Reply
:iconsquietsonamy:
SQuietSonamy Featured By Owner May 18, 2012  Hobbyist Digital Artist
Yeah baby! :icondummyplz::icondummydanceplz:

lol, I wasn't always that active :XD:

D'awww, you'll figure it out :XD: It's not like it doesn't happen to me :iconmegustaplz:
Reply
:iconsonicwind-01:
SonicWind-01 Featured By Owner May 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
Yusa make animated icons? 8D Awesomeness! >:3
Reply
:iconsquietsonamy:
SQuietSonamy Featured By Owner May 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
Yeah, LATER

Too many requests at the moment :XD:
Reply
:iconsonicwind-01:
SonicWind-01 Featured By Owner May 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
XD Can't blame ya on that one :XD: Same here ._.
Reply
:iconsquietsonamy:
SQuietSonamy Featured By Owner May 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Ohh? How many do you have? :) I like to know how many other have instead just knowing that I have 17 request along with a comission and a contest prize :XD: I'm way too busy -0- The 6 tests for next week doesn't help either...
Reply
:iconsonicwind-01:
SonicWind-01 Featured By Owner May 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
About 12 at the moment XD haven't started on them yet ._. wanted to wait til summer to start XD

17?! O.O Busy busy busy :XD: and good luck on your tests! ;)
Reply
:iconsquietsonamy:
SQuietSonamy Featured By Owner May 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
Lol, I'm starting now before they are getting impatient :XD: They arleady waited 4-5 months so yeah ._.

Scrap 3 requests, I saw that two are banned (One of them was a friend too :() and one is done :D
Reply
Add a Comment: